طراحی گرافیکی، یک قیمت منصفانه

بسیاری از طراحان گرافیکی سوال می کنند که "چقدر باید برای خدمات مان هزینه کنیم؟". متاسفیم که نمی توانیم که پاسخ سریع و صریح به این سوال بدهیم و شما آن را در این مقاله نیز پیدا نخواهید کرد. به جای پاسخ به این پرسش به این مسئله خواهیم پرداخت که یک قیمت منصفانه چیست و چرا زیر و بالا این قیمت اصلا مناسب نیست. در اینجا به محاسن و معایب دستمزد بر اساس ساعت کار و یا یک دستمزد ثابت نیز اشاره خواهیم کرد. چرا هزینه کردن خیلی زیاد و خیلی کم خوب نیست؟ 

ادامه مطلب

10 تا از معروفترین لوگو های کفش از برند های ورزشی

آیا می دانید که یک جفت کفش چه تفاوتی به دیگر کفش ها دارد؟ این درباره طراحی های زیبا، راحتی و کیفیت بالای محصول است. به این دلیل است که اکثر برند ها در تجارت لباس ورزشی به طور شانه به شانه با هم رقابت می کنند تا بازارشان را گسترش دهند. در زیر 10 تا از بهترین برند های لباس ورزشی و لوگو های آن ها را می بینید که بدون شک این ها در بازار حاکم هستند. 

ادامه مطلب

10 لوگوی تصویری مهم

محصولات Apple

با درگذشت Steve Jobs خیلی ها درباره این نابغه مبتکر که الکترونیک نوین را تغییر داد مطالب زیادی خوانده اند. لوگوی یک سیب گاز زده شده در سال 1976 با شعار "Byte into Apple" ساخته شد. از آن پس رنگ این لوگو تغییر داده شد- از رنگین کمان به نقره ای- و می توان آن را روی بیشتر لوازم خانگی پیدا کرد. 

ادامه مطلب

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

لوگو به نشان نشان تجاری یک کمپانی گفته می شود که به کرات روی رسانه های بصری مختلف و متعدد، به عنوان عنصر هویت بخش کمپانی مورد استفاده قرار می گیرد. طرح لوگو باید خاص و دارای معنا و مفهوم سمبولیک و بیانگر ارزش های کمپانی باشد. 

با یک مثال ساده موضوع را روشن می کنیم، اگر فعالیت کمپانی شما در زمینه تولید لوازم جانبی رایانه است بنابراین باید لوگویی بر مبنای لوازم جانبی رایانه مثل ماوس طراحی کنید. 

ادامه مطلب

ورود